Turpinām skaidrot pacientu tiesības un šoreiz vēršam uzmanību atšķirīgas attieksmes aizliegumam pacientu tiesību nodrošināšanā, ko nosaka Pacientu tiesību likuma 3.panta otrā daļa. Esam papildinājusi iepriekš izstrādāto informatīvo sadaļu “Pacientu tiesību skaidrojumi” ar Veselības inspekcijas Juridiskā departamenta vadītājas Lauras Šābertes skaidrojumu par atšķirīgas attieksmes aizliegumu. Veselības inspekcijas speciāliste vērš uzmanību, ka arī nelaipna izturēšanās pret pacientu nav…
Turpinām skaidrot pacientu tiesības un šoreiz vēršam uzmanību atšķirīgas attieksmes aizliegumam pacientu tiesību nodrošināšanā, ko nosaka Pacientu tiesību likuma 3.panta otrā daļa. Esam papildinājusi iepriekš izstrādāto informatīvo sadaļu “Pacientu tiesību skaidrojumi” ar Veselības inspekcijas Juridiskā departamenta vadītājas Lauras Šābertes skaidrojumu par atšķirīgas attieksmes aizliegumu. Veselības inspekcijas speciāliste vērš uzmanību, ka arī nelaipna izturēšanās pret pacientu nav uzskatāma vien par komunikācijas problēmu, jo tas ir pacientu tiesību aizskārums. Pacientu tiesību likuma 5.panta otrā daļa paredz, ka ārstniecības ietvaros pacientam ir tiesības uz laipnu attieksmi neatkarīgi no viņa slimības rakstura un smaguma. Plašāk…
27.10.2025.