Kad izveidota Veselības inspekcija?

Veselības inspekcija tika izveidota 2007. gada 1. oktobrī.

 

Ar ko nodarbojas Veselības inspekcija?

Veselības inspekcija uzrauga veselības aprūpes kvalitāti valstī, tajā skaitā arī izskata iedzīvotāju iesniegumus un sūdzības.

 

Kur atrodas Veselības inspekcija?

Veselības inspekcijas galvenais birojs atrodas Rīgā, Klijānu ielā 7.  

Inspekcijai ir reģionālās kontroles nodaļas Valmierā, Kuldīgā, Jelgavā un Daugavpilī.

Rīgā no centra līdz Klijānu ielai var nokļūt ar 1. un 3. tramvaju (jābrauc līdz pieturai Brīvības iela) vai 4., 7., 13., 14. un 17.trolejbusiem, braucot līdz pieturai Kr.Barona iela (pirms VEF tilta).

Ar informāciju par Veselības inspekcijas reģionālo kontroles nodaļu adresēm un apmeklētāju pieņemšanas laikiem iespējams iepazīties šeit.

 

Kur zvanīt un saņemt atbildi par savu veselības aprūpi?  

Inspekcijas informatīvais tālrunis ir  67081600.  Iedzīvotāji darba dienās no plkst. 8:30 līdz 12:30 un no 13:00 līdz 17:00 pa tālruni var saņemt arī Veselības inspekcijas speciālistu konsultācijas. Sīkāku informāciju par speciālistu tālruņiem skatīt šeit.

Uz inspekciju var nosūtīt vēstuli elektroniski - e-pasts: vi@vi.gov.lv

 

Kāds ir Veselības inspekcijas darba laiks?

Klijānu ielā 7, Rīgā

  • pirmdienās no plkst. 8:30-12:30 un 13:00-17:00,
  • otrdienās no plkst. 8:30-12:30 un 13:00-19:00,
  • trešdienās no plkst. 8:30-12:30 un 13:00-17:00,
  • ceturtdienās no plkst. 8:30-12:30 un 13:00-17:00,
  • piektdienās no plkst.8:30-12:30 un 13:00-17:00.

 

Kā rīkoties un kur vērsties sūdzību gadījumā?

Iesniegumu noformē rakstveidā un iesniedz personīgi vai nosūta pa pastu uz adresi Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012. Iesniegumā jāapraksta problēma un jānorāda dati par iesniedzēju. Iedzīvotāju iesniegumi Veselības inspekcijā tiek izskatīti bez maksas.