Aicinājums
v

                                           

Atstāj savu balsi sakipaldies.lv vai izmanto mobilo lietotni “Futbols” (lejupielādēt aplikāciju var šeit: https://play.google.com/store/apps/details…)

Labi vārdi silda un uzmundrina, tieši tāpēc arī šogad Valsts kanceleja organizē “Laba servisa kustību”, kuras laikā iedzīvotāji tiek aicināti uzslavēt un pateikt PALDIES valsts pārvaldē strādājošajiem klientu apkalpošanas speciālistiem. Šiem darbiniekiem jābūt ne tikai zinošiem, bet arī atsaucīgiem un laipniem, neraugoties uz to, cik (ne)labā noskaņojumā pie viņiem ieradies klients.Šī pacietība, pūles un profesionalitāte ir pelnījušas novērtējumu, tādēļ vismaz reizi gadā, Laba servisa kustības laikā, vēlamies pievērst sabiedrības uzmanību un sekmēt, ka tieši iedzīvotāji pasaka kādu labu vārdu šiem darbiniekiem.

Šis ir jau piektais gads, kopš iedzīvotāji tiek aicināti pievērst uzmanību klientu apkalpošanas kultūrai valsts pārvaldē un novērtēt labākos darbiniekus, ne tikai klātienē pasakot “paldies”, bet arī nobalsojot. To iespējams izdarīt, apmeklējot www.sakipaldies.lv vai izmantojot mobilo lietotni “Futbols”. Balsošanas periods noslēgsies šā gada 12. novembrī.  

Apkopojot balsošanas rezultātus, tiks noskaidroti trīs klientu apkalpošanas speciālisti un viena iestāde, kas guvuši vislielāko novērtējumu skaitu no klientiem un svinīgā ceremonijā decembrī saņems Klientu apkalpošanas Goda balvu.

Laba servisa kustība ir iniciatīva, kuru Valsts kanceleja aizsāka, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu un attīstītu uz klientu orientētu kultūru. Līdz ar šo kustību 2015. gadā tika iedibināta arī “Klientu apkalpošanas Goda balva”. Katru gadu to pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem un vienai iestādei, kas tiek noskaidroti iedzīvotāju balsojumā.

“Uzskatu, ka ir jāmīl šis darbs, lai strādātu ar cilvēkiem. Ir jāpiemēro katram individuāla pieeja, ir jāizprot, ir jāsaprot, ir jāizzina cilvēka vēlmes,” tā par savu darbu un nopelnīto iedzīvotāju novērtējumu teica Nodarbinātības valsts aģentūras nodarbinātības aģente Jadviga Bajarune, pagājušā gada Klientu apkalpošanas Goda balvas laureāte. Otrajā vietā pērn ierindojās Valsts ieņēmumu dienesta Jelgavas klientu apkalpošanas centra galvenā nodokļu inspektore Dagmāra Podniece, savukārt trešo vietu ieguva Valsts ieņēmumu dienesta Alūksnes klientu apkalpošanas centra galvenā nodokļu inspektore Nata Meģe. Kā atsaucīgākā iestāde 2018. gadā tika novērtēts Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas klientu apkalpošanas centrs.

Foto no pagājušā gada Klientu apkalpošanas balvas pasniegšanas ceremonijas pieejami šeit.

Lai labs darbs un pozitīva attieksme tiek novērtēta!