Veselības inspekcija, saskaņā ar procedūrā KR.8.1-P.03-v4 „Klientu apmierinātības aptauju un atsauksmju vadība” noteikto veica aptaujas  „Veselības inspekcijas darba kvalitātes uzlabošanai” datu apkopošanu par laika periodu 06.11.2018 – 11.12.2018. Šajā laika periodā elektroniski aizpildītas 22 aptaujas.

Aptauja klientiem pieejama elektroniski Veselības inspekcijas mājas lapā (atvērt šeit) un drukātā versijā Veselības inspekcijas Sabiedrisko attiecību un klientu apkalpošanas nodaļā pie klientu apkalpošanas speciālista. Aptauja tika izsūtīta Latvijas ģimeņu ārstu asociācijai, Latvijas Lauku ģimeņu ārstu asociācijai un Latvijas ārstu biedrībai.

Atsauksmes par Veselības inspekcijas darbinieku komunikāciju ar klientu: Darbinieki laipni, atsaucīgi, vērtējums labi/ļoti labi  - 10; Apmierinoša darbinieka komunikācija – 8; Neapmierinoša darbinieka komunikācija – 4.

 

 

1 7 atsauksmes ir par veselības aprūpes jomas un 2- par ĀP/AĀP reģistru sniegtajiem pakalpojumiem (2- atsauksmēm nav norādīta joma).

 

Sniegti priekšlikumi Inspekcijas darba kvalitātes uzlabošanai, piem. ”Lai Veselības inspekcija būtu padomdevējs un izglītojoša iestāde, nevis kontrolētājs un soģis. Vēlētos bezmaksas seminārus ārstiem; Ja ilgstošāk jāraksta paskaidrojums, būtu labi, ja varētu iegādāties kafiju.