Veselības inspekcijas klientu apkalpošana 1.vietā!

16.12.2019

 Ar godu paziņojam, ka 2019. gada Klientu apkalpošanas goda balvas ceremonijākas tika aizvadīta 13. decembrī,

laurus plūca Veselības inspekcijas klientu apkalpošanas speciāliste-lietvede Vineta Miška, kas ieņēma pirmo vietu!

 Kā saka pati Vineta:"Galvenais ir uzklausīt, palīdzēt un runāt visiem saprotamā valodā. Gandarījums pēc veiksmīgas darba dienas, kad klientu vēlmes ir uzklausītas, ir neatsverams."

Vineta (pirmā rinda, ceturtā no labās) Valsts kancelejas Klientu apkalpošanas goda balvas ceremonijā

Šis ir jau piektais gads, kopš Valsts kancelejā norisinās Klientu apkalpošanas goda balvas ceremonija, kurā tiek godināti visvairāk pamanītie klientu apkalpošanas speciālisti valsts pārvaldē. Šie darbinieki pirms tam Laba servisa kustības ietvaros notiekošā balsojumā guvuši visvairāk iedzīvotāju balsu. Balsojot par šiem speciālistiem, iedzīvotāji ir pateikuši paldies par viņu rūpīgi un atbildīgi veikto darbu, atsaucīgo attieksmi pret klientiem un pozitīvo piemēru, ko tie rāda gan kolēģiem, gan ikvienam sabiedrības loceklim.

“Valsts pārvaldē strādājošie klientu apkalpošanas speciālisti ir pirmā, vistiešākā iedzīvotāju saskare ar valsti – varētu pat teikt, ka šie darbinieki ir valsts “seja”. Tas, vai šī seja ir sirsnīga un laipna, vai gluži pretēji – vienaldzīga – lielā mērā ietekmē to, kā iedzīvotājs turpmāk uztvers visu, kas saistīts ar valsti, valsts pārvaldi. Tādēļ šo darbinieku atbildība ir milzīga – viņi ne tikai sniedz noteiktu pakalpojumu iestādes līmenī, bet vienlaikus arī rada iespaidu par valsti kopumā. Un es priecājos, ka mums ir šādi profesionāli, atsaucīgi un klientorientēti darbinieki, kas to spēj paveikt augstā līmenī. Un priecājos, ka to novērtē arī iedzīvotāji – tas notur motivāciju turpināt censties un strādāt ar pilnu atdevi,” norāda Valsts kancelejas direktors Jānis Citskovskis.

Apsveicam laureātus un priecājamies līdz ar kolēģiem, vadītājiem un klientiem!