Piedalies „Dienas bez rindām” un saņem individuālu konsultāciju par e-pakalpojumiem

17.09.2015

2015. gada 21. – 25. septembrī notiks pasākums „Dienas bez rindām”, kurā vairāk nekā 80 valsts un pašvaldību iestādes visā Latvijā un e-teltī Rīgas centrā konsultēs iedzīvotājus un uzņēmējus par e-pakalpojumu lietošanu.

„Šī gada maijā notika pirmā valsts mēroga e-pakalpojumu konsultāciju akcija. Tās rezultātā katrs trešais e-pakalpojumu konsultāciju saņēmējs apņēmās ar valsti vai pašvaldību turpmāk sazināties elektroniski, tādējādi apliecinot, ka praktiska palīdzība un iedrošinājums ir efektīvākais risinājums ieradumu maiņai un e-pakalpojumu apguvei. Tāpēc valsts un pašvaldību iestādes vēlreiz ir apvienojušas spēkus atkārtotā e-konsultāciju sniegšanā un aicina iedzīvotājus piedalīties pasākumā „Dienas bez rindām”,” skaidro Gatis Ozols, Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Elektronisko pakalpojumu nodaļas vadītājs.

Saņem e-konsultācijas visā Latvijā

Iedzīvotāji un uzņēmēji aicināti vērsties noteiktās valsts un pašvaldību iestādēs, lai saņemtu individuālas konsultācijas par e-pakalpojumu lietošanu, kā arī gūt praktiskas iemaņas interesējošā e-pakalpojuma izmantošanā:

Nāc uz e-telti Rīgas centrā

No 21. līdz 25. septembrim plkst. 09.00 – 17.00 Rīgas centrā, laukumā pie Hotel Roma (Kaļķu iela 28) ikviens interesents varēs uzzināt vairāk par dažādiem valsts un pašvaldību e-pakalpojumiem, kā arī pieteikties elektroniskajai identifikācijas kartei jeb eID kartei (nepieciešams paņemt līdzi personu apliecinošu dokumentu – pasi vai līdzšinējo eID karti). Ar detalizētu e-telts programmu var iepazīties http://ej.uz/dienasbezrindam2.

Šobrīd jau katrs otrais valsts pakalpojums ir pieejams elektroniski, bet plānots, ka līdz gada beigām kopumā iedzīvotājiem būs pieejami vairāk nekā 300 e-pakalpojumi. Elektroniskos pakalpojumus var saņemt portālā www.latvija.lv, iestāžu tīmekļu vietnēs un arī uz iestādes oficiālo e-pasta adresi nosūtot ar drošu elektronisko parakstu parakstītu veidlapu vai iesniegumu. Valsts e-pakalpojumu lietošanai nepieciešams tikai dators un interneta pieslēgums, bet, lai izmantotu tos e-pakalpojumus, kam nepieciešama lietotāja identificēšana, var izmantot internetbanku datus vai eID karti jeb personu apliecinošo dokumentu, ko izsniedz Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde.

Uzziņai:


E-pārvaldes integrēto informatīvo kampaņu „Valsts ir internetā” īsteno Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija ar mērķi informēt par vairāk nekā 300 valsts un pašvaldību e-pakalpojumiem, un mudinātu sabiedrību izvēlēties e-pakalpojumus kā primāro saziņas veidu ar valsti.

Projekts ir saņēmis Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta Nr. VSID/TP/CFLA/11/19 „Atbalsts Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārziņā esošo Eiropas Savienības fondu aktivitāšu prioritāšu mērķu sasniegšanas nodrošināšanai” finansējumu.

Papildu informācijai:

Elīna Kalniņa

Kampaņas "Valsts ir intērnetā" koordinatore

T.22018527, e-pasts: elina.kalnina@ka.lv, einfo@ka.lv

 


Informācija par Veselības inspekcijas piedāvātajiem e-pakalpojumiem pieejama šeit

Konsultāciju par Veselības inspekcijas e-pakalpojumiem un to lietošanu iespējams saņemt pa tālruni: 67507987 vai e-pastu: epak.info@vi.gov.lv

 

 

 

 

 

IEGULDĪJUMS TAVĀ NĀKOTNĒ!

 Projekts ir saņēmis Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projekta Nr. VSID/TP/CFLA/11/19 „Atbalsts Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārziņā esošo Eiropas Savienības fondu aktivitāšu prioritāšu mērķu sasniegšanas nodrošināšanai” finansējumu